תוצאות מיישום
התוכנית
הצורך ללמוד אינו מסתיים עם סיום החינוך הפורמאלי. כל מי שנמצא במעגל העבודה, בין אם בקומת הייצור של מפעל ובין אם במשרדי ההנהלה, חייב שתהיה לו היכולת להטמיע מידע חשוב, לשמור אותו ולאחר מכן להיות מסוגל ליישם אותו. ההצלחה בחיים תלויה בכך.
הארגון ליישום הלמידה מאפשר לכל אחד להשיג את המיומנות הזאת.
המספרים מספרים את הסיפור:
ממשכנו בקמפוס להכשרת מורים ליד סנט-לואיס, מיזורי, הארגון ליישום הלמידה שילב את טכנולוגיית הלמידה של ל. רון האברד ביותר מ-1,100 בתי-ספר וקבוצות חונכות ב-72 מדינות.
קרוב ל-135,000 מחנכים שהוכשרו על-ידי הארגון ליישום הלמידה, הביאו את טכנולוגיית הלמידה ל-38 מיליון תלמידים ברחבי העולם, ופתחו דלתות שקודם לכן היו סגורות בפניהם. תלמידים אלה בתורם עושים שימוש במיומנויות שרכשו בקהילות, בערים ובמדינות שלהם.
בעזרת התמיכה של סיינטולוגיה והחברים בה, הארגון ליישום הלמידה נמצא בחזית המאבק להביס את הבערות ולהעלות את רמת ההשכלה.
תרומתם של ל. רון האברד והארגון ליישום הלמידה לתחומי החינוך והאוריינות שינו את חייהם של מיליוני איש ברחבי העולם. הארגון ליישום הלמידה מקבל לעתים קרובות מכתבי הכרה ותמיכה ממחנכים, הורים ותלמידים המביעים את הכרת תודתם על התוכניות שלו ועל עוצמתה של טכנולוגיית הלמידה.
מחנכים
אני שמח שהתאפשר לי לשפר ולחזק את המיומנויות הפדגוגיות שלי בזכות ההכשרה של הארגון הבינלאומי ליישום הלמידה. אני רוצה לציין לשבח אתכם ואת הצוות שלכם על הישגים מצוינים ועל העזרה שאתם מספקים לדורות הבאים שלנו. תודה לכם על כל מה שאתם עושים כדי לשפר את מערכת החינוך בבתי-הספר של אמריקה היום. – עוזר מפקח של מערכת החינוך, ארה״ב
מעולם לפני כן לא נתקלתי בשיטה המאפשרת למדריך לקחת כל תלמיד נכשל ולשקם את יכולתו בנושא מסוים עד לנקודה בה הוא מבין אותו, יכול ליישם אותו ויכול להמשיך ללמוד את הנושא בלי שום קשיים נוספים. עשיתי זאת פעמים רבות מאז 1973, על-ידי שימוש בטכנולוגיית הלמידה של מר האברד. – מחנך, בריטניה
אני יכול לומר, ללא הסתייגות, שהמקצוענות של הצוות, היסודיות של ההכשרה והאיכות של ׳תוכנית ההצטיינות של הארגון ליישום הלמידה׳, סייעו לבית-הספר שלנו בהשגת התוצר הסופי הטוב ביותר שאי פעם הייתי עד לו. כתוצאה מהתמקדות בזיהוי ותיקון קשיי הלמידה של תלמידים בכיתות ד׳ עד ו׳ שהפגינו ביצועים ירודים, [בית-הספר שלנו] הוכר כבית-ספר מצטיין וזכה במענק על מצוינות בתחום החינוך של חברת מונסנטו. – מנהל בית-ספר, ארה״ב
טכנולוגיית הלמידה היא נקודת מבט חדשה. ל. רון האברד היה נועז מספיק כדי לטעון שלכל קושי בלמידה יש פתרון מעשי. אלפי תלמידים שהוכשרו בטכנולוגיית הלמידה שלו יודעים שזה נכון ומרגישים שעכשיו יש בידיהם את הכלי החסר והנחוץ להבנה וליכולת יישום בכל תחום למידה שיבחרו בו. – פרופסור לאנגלית, ארה״ב
במסגרת תפקידי כיועץ בתחום החינוך לממשלת דנמרק, הקדשתי את חיי המקצועיים להבנת האופן שבו ניתן להבטיח שכל התלמידים משיגים רמה גבוהה של אוריינות ובזכותה הצלחה. לאחר שהייתי עד בעצמי לתוצאות יוצאות הדופן של טכנולוגיית הלמידה של ל. רון האברד, אני מאמין שזה היסוד האיתן והחיוני שעליו ניתן לבנות אוריינות ברחבי העולם. – יועץ, משרד החינוך, דנמרק
בחברה הנוכחית, אשר משתנה כל הזמן ונעשית יותר ויותר טכנולוגית, חשוב ביותר שכל התלמידים ילמדו כיצד ללמוד. התוכניות של הארגון ליישום הלמידה משיגות זאת. בנוסף, המאפיין הבולט ביותר של חומרי הארגון ליישום הלמידה הוא שהם מעודדים לימוד עצמאי בכך שהם מאפשרים לתלמידים להתגבר בהצלחה על מחסומים ללמידה עם מעט מאד סיוע או ללא כל סיוע מאדם אחר. – פרופסור באוניברסיטה, ארה״ב
הורים
הבן שלנו נמצא כרגע בתוכנית חונכות של הארגון ליישום הלמידה. ראשית אני רוצה לומר שמה שאתם עושים הוא נפלא. אני הורה בעל תואר שני וזכיתי במספר פרסים, אך בשלוש שנים של ניסיונות לא הצלחתי לעזור לבן שלי להבין את מה שאתם הצלחתם לעזור לו להשיג בפחות משלושה שבועות. הוא התחיל עם החונך שלו בתחילת פברואר ושבוע לאחר מכן ביקש חונכות נוספת. כדי להבין את ההתרגשות שלי, אתם חייבים להבין שאף על פי שבני כישרוני מאוד בתחומים אחרים, לימודים היוו קושי עבורו. הוא בכיתה ה׳ אך רמת הקריאה שלו היתה של כיתה ב׳ או ג׳. לא משנה איזו שיטה ניסיתי, לא הצלחתי לעזור לו. הרגשתי כאילו אכזבתי את הבן שלי. ואז הארגון ליישום הלמידה נכנס לתמונה. אני רואה שינוי אצל הבן שלי, לא רק בלימודים, אלא גם בחייו האישיים. הוא מפגין עכשיו ביטחון רב. החיים נפתחו בפניו במידה רבה יותר. הוא היה מסוגל לקרוא לפני כן, אבל כעת הוא קורא ומבין. התברכנו מעבר לכל דמיון. – הורה, ארה״ב
עברנו 3 שנות גיהינום. נאמר לנו שלילד שלנו יש ADD (הפרעת קשב), בעיות ליקוי חושי ואפילו אוטיזם. נפגשנו עם אנשי מקצוע ומטפלים רבים. עשו לו בדיקות רפואיות ורופאים ניסו לשכנע אותנו לתת לו תרופות ל-ADD. שכרתי מורה פרטית, אבל לאחר חצי שעה היא אמרה שהיא לא רוצה לבזבז לי את הכסף כי היא לא מסוגלת לעזור לו. המורים שלו נתנו לו להסתובב בכיתה, במקום להילחם איתו שישב וילמד. למזלנו, אימא שלי דיברה עם אישה שהמליצה על הארגון ליישום הלמידה. לאחר עשרה שבועות של חונכות התחלנו לראות שינויים מדהימים בקריאה, בכתיבה, בהבנה ובהתנהגות של בני. היה לו יותר ביטחון, הוא שאל יותר שאלות וחיכה בציפייה ללכת לחונך כדי ללמוד. מרוב תדהמה עד כמה הבן שלי השתפר, החלטתי ללמוד את הטכניקות בעצמי כי רציתי להיות מסוגל להעביר את שיטת הלמידה הזו לילדיי האחרים. הקורס מדהים והוא עובד! הבן שלי סיים עכשיו את החונכות ואני אסירת תודה לארגון ליישום הלמידה על השינוי שהוא עבר. הקורס הזה באמת עובד, וישנה דרך לעזור לילדים שלנו. – הורה, אוסטרליה
תלמידים
היה לי מאוד קשה בבית-ספר ובקושי הצלחתי לקבל ציון עובר. תמיד הייתי מצוברח ומתוסכל. ואז עשיתי קורס של הארגון ליישום הלמידה שנקרא 'כישורי למידה לחיים'. אף פעם לא היה לי כל-כך הרבה מרץ ואף פעם לא הייתי כל-כך נלהב לגבי למידה. אחרי שעשיתי את הקורס הזה ויישמתי את טכנולוגיית הלמידה, נהניתי ללמוד כל דבר. לאחר מכן, עשיתי את הקורס 'מדריך למידה בסיסי' והתקדמתי מהר יותר מאי פעם בלימודיי. טכנולוגיית הלמידה נתנה לי את הכלים כדי להגשים את חלומותיי. – תלמיד תיכון, ארה״ב
טכנולוגיית הלמידה מעבירה במהירות תלמידים מתיאוריה מופשטת לעבר יישום בחיים האמיתיים. המידע מאשר את מה שמחנכים יודעים – שזאת הדרך הטובה ביותר ללמידה ולהוראה.
בעזרת טכנולוגיית הלמידה אני מהיר באופן מדהים בלמידת דברים חדשים. דוגמה מצוינת היא איך הצלחתי בשלושה ימים, לאחר שלמדתי את ההגדרות של מילים שנעשה בהן שימוש בתכנות אתרי אינטרנט, לבנות אתר מהמם תוך ניצול כישרון הכתיבה והכישרון האומנותי שלי בעיצוב גרפי תלת-ממדי. לפני זה לא היה לי שום ניסיון קודם בשום סוג של תכנות. בית-הספר הזה, עם טכנולוגיית הלמידה שלו שבאמת עובדת, באמת ראוי לפרס. תאמינו לי, אני יודע. – תלמיד תיכון, ארה״ב
אין מילים בפי לתאר איך אני באמת מרגיש לגבי החונכות היוצאת מן הכלל שקיבלתי. חיפשתי עזרה מאז שהייתי ילד כי אובחנתי באופן כוזב כבעל "ליקוי למידה" שלא היה קיים, ולא ניתנו לי פתרונות או תקווה כלשהם. לקח לי 32 שנה למצוא את הארגון ליישום הלמידה. סיימתי את ההדרכה ואני עכשיו כבר באמצע הקורס 'ללמוד כיצד ללמוד'. ההדרכה והקורסים פשוט נהדרים. סילקתם את האפלה בה חייתי והענקתם לי אור ותקווה. – תלמיד, אוסטרליה